webové stránky zdarma google
Publikováno 08.12.2012 v 21:26 v kategorii Novinky, přečteno: 42x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů webů investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je skutečně správné, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Skvělý web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvnosti stejně nám žádný profit nepřináší. A je pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a tedy i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Na druhé straně právě už je zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Je možné spatřit, že google klade v první řadě maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.