Linkbuilding, seoMůj blogík

webové stránky zdarma google

Publikováno 08.12.2012 v 21:26 v kategorii Novinky, přečteno: 42x

Postavit skutečně dobrou www stránku, ale není vůbec triviální. Fungující web musí dodržovat několik základních pravidel. Počínaje logickým umístění ovládacích prvků, přes vhodné texty, přehlednou grafiku, optimální stavbu atd. Přemýšlet o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, určitě už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce www stránek, ti určitě sledují moderní trendy a přání svých zákazníků. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu www stránek internetovou společnost, která vše zařídí, můžete se s klidem obrátit na specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů webů investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je skutečně správné, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Skvělý web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvnosti stejně nám žádný profit nepřináší. A je pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a tedy i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Na druhé straně právě už je zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Je možné spatřit, že google klade v první řadě maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.